Re: dzielenie NEO

Autor: Yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Sep 2003 - 15:14:59 MET DST

Z dziennika pijanego naczelnika:
Skazaniec Xeite naskrobał na ścianie:

> Sa na to sposoby, moze nie 100% ale wystarczajace zeby odwiedzili cie
> smutni panowie i sprawdzili czy nie dzielisz lacza po za lokal. Moj
> znajomy przekonal sie o tym a jego rodzice do dzis splacaja kare,
> pare tysiakow... Na szczescie ja mam neo sam dla siebie i nie
> zamierzam sie z nikim dzielic. :]

1. Jesli zapukaja panownie to nie trzeba im wcale otwierac. (chyba ze maja
nakaz, ktorego zreszta nie dostana bo nie maja dowodow, a tylko domniemanie
i to zreszta dzialan wyrzadzajacych male szkody spoleczne)
2. Neo+ mozna rozdzielac wewnatrz lokalu wiec postawilem sobie router bo
lubie miec porzadnego firewalla, a te kable wiszace zza okna, to sa
pozostalosci starej sieci. Czasami lubie pograc sobie ze znajomymi po
lanie.... i wcale im lacza nie udostepniam.
3. Wszystkie wnioski wyciagane na podstawie zbyt duzej ilosci polaczen,
roznych wersji przegladarek, zmniejszonego TTL'a oraz (jesli tpsa postawila
by transparent proxy) roznych systemow operacyjnych otwierajacych strony w
tym samym czasie, sa tylko POSZLAKAMI.
4. Jesli nikt otwarcie z sasiadow nie powie: "tak ten i ten czlowiek
udopstepnia mi lacze i jest nim neostrada" to wtedy TPSA moze conajwyzej
cmoknac i kiwac palcem. Jesli natomiast sasiad jest powiadomiony o tym, ze
ma na lewo usluge to rowniez nie musi tpsiarzy wpuszczac do domu, a juz
napewno przed swoj komputer)
5. TPSA umawia sie z abonetem z kilkudniowym wyprzedzeniem wiec mozna wypiac
kable.
6. Jesli chcieli by sprawdzic czy naprawde ktos dzieli musieli by wlamac sie
na router lub snifowac pakiety - a to bez zgody prokuratora jest zabronione,
wiec to TPSA siedziala by w sadzie na miejscu oskarzonego.

Jedyne co tpsa moze to wymyslec sobie jakas chora awarie na podstacji i
powiedziec, ze dalsze swiadczenie uslugi neostrada jest niemozliwe ze
wzgledow technicznych. Moga rowniez tak namieszac, ze lacze bedzie
przypominac modem (w koncu gwarancji jakosci nie ma) i sluchac skarg na
0800.

--
Yaboll
Kiedy ci na świecie źle, gdy zakochasz się w dziewczynie,