Re: dzielenie NEO

Autor: owz (owz_at_NOSPAM14.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 22:55:08 MET DST

Xeite [xeite_at_o2.pl] napisał:

> "owz" <owz_at_NOSPAM14.pl> wrote

> Sa na to sposoby, moze nie 100% ale wystarczajace zeby odwiedzili cie
> smutni panowie i sprawdzili czy nie dzielisz lacza po za lokal. Moj
> znajomy przekonal sie o tym a jego rodzice do dzis splacaja kare,
> pare tysiakow... Na szczescie ja mam neo sam dla siebie i nie
> zamierzam sie z nikim dzielic. :]

Ja całe szczęście nie korzystam z Neo tylko z mojej ukochanej symetrycznej
radiówki :) gdzie mogę sobie dzielić ile chcę i jak chcę:). Mam jeszcze
takie pytanie czy gdyby podzielić Neo na zasadzie: modem podpięty pod komp,
który jest serwerem, do serwera wpięty hub i przez hub rozdzielone na dwa
kompy. Wtedy wszystkie połączenia wychodziły by z jednego kompa. Da się
wtedy uniknąć wizyty tych miłych panów??

--
owz
owz<at>14<dot>pl