Re: e-wro: stan obecny (d?ugie)

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_pm.waw.pl)
Data: Wed 13 Aug 2003 - 19:36:58 MET DST

epsilon_skasuj_at_devnull.art.pl writes:

> podazajac dalej tym tokiem rozumowania, mozna by zrobic sobie dsl powiedzmy
> 512k i powiedziec na osiedlu 20 000 mieszkancow, ze oferujemy dostep do
> internetu z predkoscia 100mbit/s
>
> i prawnie to by mialo byc ok? ciezko mi w to uwierzyc

Sprawa jest prosta - istotna jest tylko przepustowosc dla uzytkownika,
przy zalozeniu, ze nie ma znaczacych strat pakietow pomiedzy
uzytkownikiem i duzymi providerami w Polsce i na swiecie.

Znaczace straty pakietow to np. 5%, przy czym 10% i wiecej oznacza
awarie linku (jest rownoznaczne z brakiem routingu do danej sieci).

--
Krzysztof Halasa
Network Administrator