Re: Odp: PRO-FUTURO vs. CROWLEY

Autor: Grzegorz Janoszka (Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO)
Data: Fri 08 Aug 2003 - 09:47:42 MET DST

On Thu, 7 Aug 2003 13:47:39 +0000 (UTC) I had a dream that User Vatazhka <vatazhka.mail.ru_at_localhost.localdomain> wrote:
>Czy u was Futuro też wykorzystuje NAT 1:1 i linuksowy shaper? Jeżeli
>tak, to zażądajcie mniej agresywnego shapingu - w moim przypadku trochę
>pomogło, ale nie do końca.

NAT 1:1? Nie łapię, jaki NAT? Futuro przydzieliło pewną pulę publicznych
adresów na łącze i tyle, żadnego NATa nie chcę :)
Poza tym nie jest to linuksowy shaper, bo takie działają bardzo ładnie,
no chyba że sprzedając łącze X Mbps ustawiają shaper na X/2 Mbps...

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres