Re: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu

Autor: Tomasz Janeczko (tjaneczkNOSPAM_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 17:53:40 MET DST

Ciag dalszy:

Wtorek 5 sierpnia, 9:00
--------------
Dalej nie dziala.
Dzwonie na infolinie.

Neo: "Modem sie nie synchronizuje".
Ja: "Ale wlasnie sie synchronizuje OK, tylko ze sprawdzaliscie to jak byl wylaczony komputer a modem
jest USB"
Neo: "A lampki swieca?"
Ja: "Swieca. Powtarzam ze synchronizacja jest OK, i blad najprawdopodobniej jest na centrali albo dalej"
Neo: "Chwileczke... mamy nowa informacje z pionu sieci: urzadzenia na centrali sa OK, modem tez jest OK
i sie synchronizuje".
Ja: "Tylko ze dalej nie dziala: blad 721".
Neo: "Dobrze wpisze prosbe o ponowne sprawdzenie"

Wtorek 5 sierpnia, 11:00
------------------------------
Dalej nie dziala
Dzwonie na do dzialu instalacji przy BOK we Wroclawiu
Mowia mi : "Prosze zadzwonic na infolinie i poprosic o wizyte montera"

Dzwonie na infolinie i prosze o wizyte montera:
OK, umawiaja mnie na jutro 10:00

Wtorek 5 sierpnia, 16:00
------------------------------
Dalej nie dziala.
Dzwonie na infolinie
Ja: "Chcialbym sie dowiedziec czy sa jakies informacje n/t zgloszenia nr....."
Neo: "Mamy informacje z pionu sieci: problem lezy po stronie POLPAKU. Bedzie rozwiazywany przez POLPAK"
Ja: "No dobrze ale kiedy ? "
Neo: "Prosze zadzwonic jutro"
Ja: "No dobrze ale jak problem jest z Polpakiem (zreszta od poczatku mowilem ze NIE jest
to problem lokalny mojej konfiguracji/modemu/etc) to nie ma sensu ta wizyta montera.
Neo: "Tak a na kiedy jest Pan umowiony"
Ja: "Na jutro"
Neo: "To niemozliwe, umawiamy na DWA dni naprzod"
Ja: "Mowie to co uslyszalem od konsultanta"
Neo: "Niemozliwe, ale zaraz sprawdze"
Ja: "OK.." czekam... w miedzyczasie proboje sie polaczyc .... i DZIALA !!!!!
(po chwili)
Neo: "Niemozliwe zeby byl Pan umowiony na jutro"
Ja: "To nie ma znaczenia, prosze zamknac wszystkie zgloszenia bo Neo zaczelo dzialac.
Najwyrazniej ktos z POLPAKU w koncu naprawil to co zostalo zepsute podczas nieszczesnej
modernizacji".
Neo: "Mozliwe".

Podsumowanie:
1. Blad zostal naprawiony po 64 godzinach. Neo dziala.
2. Mimo faktu iz od samego poczatku informowalem o tym ze najprawdopodobniej
blad NIE LEZY w moim modemie/konfiguracji, "fachowcy" z TPSA przez 2 dni usilowali
sprawdzac modem wlacznie z ewentualna "wizyta montera".

Tomasz Janeczko

Użytkownik "Tomasz Janeczko" <tjaneczkNOSPAM_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomoœci news:bgm2jn$s7v$1_at_atlantis.news.tpi.pl...