Re: "Modernizacja" Neostrady we Wroclawiu

Autor: Piotrek (masq_at_serwer_zwany_o2.pl)
Data: Tue 05 Aug 2003 - 14:19:24 MET DST

> Witam,
> Ku przestrodze przyszlych nabywcow uslugi zwanej "Neostrada"
> Moja historia wyglada nastepujaco:
<...>

To naprawde nie jest jeszcze szczyt "tepsowego" zachowania, ja czekalem na
wymiane portu na centrali ponad 2 tygodnie kiedy to wykonalem chyba setki
telefonow i bezradnosc doprowadzala mnie do szalu. Niestety skladanie
reklamacji na infolinii to jedynie nozenie rekordow w ich bazie danych ktore
nic nie znacza, wyjsciem okazalo sie dzwonie po roznych biurach i zdobycie
numeru do Pani ktora rozsyla monterow w moim rejonie. Ona jak i dwa, czy
trzy zespoly monterow ktore mnie odwiedzaly, powiedzieli zgodnie ze
wspolpraca miedzy roznymi pionami i odzialami jest tragiczna, nikt nic nie
wie i najlepiej jest meczyc ich reklamacjami reklamacji, pismami, itp bo
moze to cos zmienic, i rowniez im ulatwic zycie.
Gdyby nie ta wpadka to Neo ocenialbym bardzo dobrze.

Piotrek