Re: IPArtners - problemy

Autor: Adam Kondrat (adam_delete_at_dalete_kondrat.pl)
Data: Mon 04 Aug 2003 - 10:17:11 MET DST

> No przeciez masz synchroniczne i symetryczne. Problemy Twoje wynikaja z

Tak, już teraz mam. I ciesze sie, ze mi to poprawiono.

> tego ze wysycasz lacze, a system Aperto ma dluga kolejke fifo i robi
> Ci traffic shaping zamiast policingu.

ok

> Zamiast jeczec wdrozylbys kolejkowanie u siebie jak piszesz (wystarczy
> na poczatek goly policing 126kbps na upload i 120kbps na download) i
bedzie
> git.

i tak tez zrobie w najbliższym czasie. Tak też mi podpowiedział Jacek Zapała
z GTS

> Pozatym nic nie poradze.
> Zawsze bedziesz narzekal (http://adam.kondrat.pl/policja/ - hahaha)

Dobrze, dla odmiany ponieważ nic nie pisałem o tych pozytywnych stronach
GTS, zmodyfikowałem opis fotki

http://www.arbiter.pl/zdjecie/982

A oto zalety, które udało mi się zauważyć:

a.. Łącze działa przez cały czas z deklarowaną przepustowością - jesli jest
to 2 MBIT to da sie te 2 Mbit w kazdej chwili uzyskac (np testujac
pobieranie pliku z http://kernel.org
a.. Na DSLu pingi do NASKU są po ok 6-7ms
a.. Wyjścia na swiat i do Polski są naprawdę bardzo dobre.
a.. SEC NS jest rejestrowany w ciagu okolo 15 min, wiec szybko.
a.. Awarie które się zdarzają, sa bardzo szybko usuwane.Max awaria to może
15 min, a zwykle wystarczy 5 min i wszystko działa poprawnie

Tylko te problemy z Aperto na tym małym łaczu 128 mnie dobijały.

z kolei drugie łacze ktore bylo na Aperto i działało z 2 Mbit nie mialo
takich przypadlosci jak to lacze male - działało synchronicznie

Adam
narzekacz