Re: pochwala (!) tpsa ;-)

Autor: Sierp (spam_at_no=B3spamsierp.net)
Data: Fri 11 Jul 2003 - 10:31:43 MET DST

Użytkownik "Adam Szendzielorz" <adam_at_NOSPAMkonta.pl> napisał w wiadomości
> Nie sadzilem ze kiedys cos takiego napisze ale... Jako ze
> slysze tu ostatnio duzo narzekan na NEO i TPSA, opowiem
> Wam moja historie.. :D

jeeeeeeeez, ale wstep :P

no to ja tez troszke pochwale ;-)
zalozenie polpaku frame-relay
poinformowano mnie ze potrwa to od 4 do 6 tygodni
sic!
wczoraj podlaczyli mi modem (na razie trwaja testy,
podobniez 24h) i cala procedura trwala ok. 2 tygodni, a jeszcze
nie zlozylem dokumentow na polaczenie mnie PVC z klientami :-)
Niby nie rewelka - 2tyg to i tak bardzo dlugo, ale niebo
lepiej niz 4 czy 6 tygodni :-))

> ~40h od wypelnienia formularza do podpisania umowy, odbioru
> NEO, zdania SDI, przekrosowania kabelkow na centrali.. Cud miod
> i orzeszki! Oby tak dalej, oby polpak stanial ... ;-)

bo samoinstalacja, to sie nie trzeba pierdzielic :)

Sierp