Multimedia Polska - zaczyna sie krztusic

Autor: mixer (mixer_at_berlin.com)
Data: Fri 11 Jul 2003 - 10:31:28 MET DST

Od roku do tej pory nie zauważyłem, żeby ktokolwiek marudził na usługi
internetowe Multimedia (wcześniej TV kablow Szelsat).

To teraz ja pomarudzę, (o ile się przepchnę przez kolejkę moderowanych)
Od Lipca zaczęło się zmnieniać nagorsze.
Sieć zagłusza sygnał - takie jest oficjalne stanowisko w Call Center pod
0801.......
Czasem całkiem skutecznie to robi przez kilka godzin dziennie. Najczęściej w w
nocy lub nad ranem.
AFAIK zaczęło się sypać po zmianie reguł (oprogramowania?) na serwerach Proxy.
- nie bardzo wiem jaki to ma związek ze znikaniem sygnału, ale wrażenie, że
raczej niewielki.

Zastanawiam się, czy to przypadłośc ogólnopolska, czy tylko w niektórych
rejonach tak się trafia?
Lublin, Gdynia, Toruń, Kutno, Darłowo?

Mixer-Bartek-tel. 0601 611 777-mixer_at_berlin.com
Przesadzacie dodając do adresu wkładki antyspamowe?