Re: pochwala (!) tpsa ;-)

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Fri 11 Jul 2003 - 10:32:02 MET DST

Użytkownik "Adam Szendzielorz" <adam_at_NOSPAMkonta.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Nie sadzilem ze kiedys cos takiego napisze ale... Jako ze
> slysze tu ostatnio duzo narzekan na NEO i TPSA, opowiem
> Wam moja historie.. :D
[ciach....]
> ~40h od wypelnienia formularza do podpisania umowy, odbioru
> NEO, zdania SDI, przekrosowania kabelkow na centrali.. Cud miod
> i orzeszki! Oby tak dalej, oby polpak stanial ... ;-)

Hmm... ale co w tym jest OBIEKTYWNIE nadzwyczajnego ?
Rozumiem, że się cieszysz, ale tak naprawdę jedyna akcja ze strony Tepsy to
przerzucenie Twojej pary na splitter, jeden telefon do klienta i kilka
zabiegów w bazie danych. Gdyby komuś w 40h zestawili łącze, dostarczyli CPE
i to łącze uruchomili to byłbym faktycznie w szoku. Ale tak .... ??
Prawda jest taka, że się nie wyrabiają z planowaną instalacją Neostrad i
stąd te promocje i chuchanie na każdego klienta, bo to buduje pozytywny
obraz firmy. A moje wnioski o łącza dzierżawione jak leżały tydzień albo
lepiej tak leżą dalej. A to co Tepsa wyprawia w swojej polityce tranzytowego
dostępu do TPNetu to juz w ogóle jest skandal. Ale o tym pani Czubówna
zapewne mówić nie będzie.

Z#