Re: Multimedia Polska - zaczyna sie krztusic

Autor: Marcin Sochacki (wanted_at_spam-to-dev-null.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 11 Jul 2003 - 13:23:37 MET DST

mixer wrote:

> Od roku do tej pory nie zauważyłem, żeby ktokolwiek marudził na usługi
> internetowe Multimedia (wcześniej TV kablow Szelsat).
>
> To teraz ja pomarudzę, (o ile się przepchnę przez kolejkę moderowanych)
> Od Lipca zaczęło się zmnieniać nagorsze.
> Sieć zagłusza sygnał - takie jest oficjalne stanowisko w Call Center pod
> 0801.......
> Czasem całkiem skutecznie to robi przez kilka godzin dziennie. Najczęściej w w
> nocy lub nad ranem.
> AFAIK zaczęło się sypać po zmianie reguł (oprogramowania?) na serwerach Proxy.
> [...]

U mnie problemów nie ma z wyjątkiem przypadłości z DHCP. Pod Win9x (a
znajomy mówi, że pod W2K również) są problemy z odnowieniem IP jeśli nie
używasz komputera dłużej niż ok. 12 h. Wówczas trzeba ręcznie odpalić
winipcfg, kliknąć "Odnów" i poczekać kilka minut aż to zadziała.

Pod Linuksem odnawianie działa chyba nieco lepiej ale nie udało mi się
tego w pełni przetestować.

Zjawisko prawdopodobnie jest uzależnione od modemu kablowego, być może
nieodpowiednia wersja firmware, albo coś.

Mieszkam w Gdyni.

Wanted

--
Sąd kapturowy pl.news.mordplik: