Re: TPSA - kup pan cegle

Autor: JarDar (jarus10_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Jul 2003 - 08:49:37 MET DST

Ja poszedlem dalej. Poprosilem o takiego Cira jak mi proponowali, (do 2 Mb
32 k) poniewaz nic sie nie zmienilo, to wyslalem reklamcje. Kto powiedzial,
ze do starego Polpakak nie mozna dokupic CIRa, mozna, tylko trzeba poprosic.
Zalatwiaja nawet testowy. Tylko, ze to nic nie daje. Teraz poradzcie, co
robic dalej.
Ciagle mnie kusi Netia z CIRem 2 Mb i chyba sie zdecyduje. Ale tutaj bym
jeszcze powalczyl.

Pozdrawiam,
Jarek