Re: TPSA - kup pan cegle

Autor:  --- ! daNuta ! --- (danuta_at_konto.pl)
Data: Tue 01 Jul 2003 - 08:49:16 MET DST

begin 8 Grzegorz Janoszka wrote:

> Chyba się niedobrze czujesz, prawda?

Sądzę, że nawet bardzo dobrze. Masz chwilowe kłopoty z wyobraźnią czy
doprawdy nie wiesz, co to znaczy SpamHaus czy SPEWS? Dopóki to był XBL
można było przymknąć oko, ale teraz zaczyna się już robić nieciekawie.

> Ten link podaje 14 adresów spamerów,
> a zważ, że TPNET ma prawie półtora miliona adresów IP.

Umiesz liczyć?

> Uprawiasz czystą demagogię.

Tia... Znając zasady postępowania SPEWS i skorość Tepsy do współpracy w
tym temacie przypomnę Ci to za jakieś pół roku/rok. I życzę nam, obym
był złym prorokiem.

--
Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.2.1, OE-QuoteFix,