Re: reklamacje w tepsie

Autor: Darek (darek_at_nospamglinki.waw.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 08:20:27 MET DST


> Co mozesz zrobić ? Najlepiej zacząć od grzecznej rozmowy z kierownikiem
> działu napraw. Jego tak naprawde nie interesuje czy w umowie (zreszta
> niezgodnie z prawem) masz 128kbit czy 1Mbit, poprostu powiedz mu ze coś się
> popsuło i bylo by milo gdyby ktoś w ramach wolnych mocy produkcyjnych
> przeszedł sie podobijać krosy. Spytaj też czy czegoś nie załozyli na linii
> przez przypadek :), ewentualnie niech usunie bezpieczniki i wstawi zamiast
> nich "zielone zwory".
> W bridged tapy nie wierze bo to by musiał jakis debil przez przypadek
> zrobić.
> Ewentualnie zagadaj zeby puscili Cie inną parą.
>
> Tyle przemyśleń, ale pamietaj, oficjalnie NIC nie zalatwisz, wszystko musisz
> z konkretnymi ludzmi i tym bardziej nie managerami.
>
> Marcin
>

heh dowiedzialem sie ze po 2 tyg. lezenia, zgloszenie poszlo wczoraj do
dzialu sieci(?). ciekawe ile teraz tam beda robic to. na pytanie czy
mozna jakos tam bezposrednio sie pytac, w tepsie powiedzieli ze nie da
sie i zeby dzwonic do jakiegos pionu klienta (na szczescie mam telefon).
ogolnie paranoja.

Darek

-- 
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:06:26 MET DST