Re: TPSA - kup pan cegle

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_NOSPAMkonta.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 08:22:46 MET DST

Witam,

> Odpowiedz TychPsow na jakiekolwiek protesty - kupic CIRa na
> starych laczach.

A ze do starych lacz juz nie mozesz nic dokupic - przejdz pan na nowe :)

> Czy ktos ma podobne problemy?

Podejrzewam, ze 99% "starych polpakowcow" - przechodzilem przez
to z dwoma laczami, przechodzili przez to _wszyscy_ moi znajomi z
polpakami (a troche ich mam).

> Ich polityka jest koszmarna, wykupimy CIRa to
> za pol roku sie okaze ze XCIR jest potrzebny bo jak nie to bedzie kiepsko
> dzialac.

Ja juz sie boje bo wprowadzili umowy SLA, w standardzie gwarantuja
usuniecie awarii chyba do 48h, przez ten czas to mnie klienci wyniosa
razem ze sprzetem butami z serwerowni ;-) Najlepsza umowa oczywiscie
podnosci cene i to chyba bardziej niz podniosl ceny "nowy" polpak w
porownaniu do starego....
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl