Re: TPSA - kup pan cegle

Autor: Slawomir Bem (xxxx_at_xxxx-xxxx.pl)
Data: Wed 25 Jun 2003 - 08:22:19 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Duda" <zly_at_adres.com> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Od pewnego czasu toczymy boje z TePsami.
> W momencie, kiedy dostarczyli nam nowe lacza z CIRami, stare (bez CIRow)
> zaczely chodzic koszmarnie (pingi do rutera brzegowego tepsy 700-1000ms).
> Odpowiedz TychPsow na jakiekolwiek protesty - kupic CIRa na starych
laczach.

W podobny sposob potraktowali moja firme jakis miesiac temu.
I wiele innych rowniez (pocztaj grupe)

pingi do routera wzrosly nagle z 4-9ms do nawet 1200ms i wiecej
usluga sie "nagle" postarzala a kilka godzin wczesniej byla OK !!!!

Panienka 'na zderzaku' powiedziala ze to stara usluga i ze to sie moze
zdarzac.
W ten sposob 'zaproponowali' mi przejscie na nowa usluge ATM/FR

Dostalem bialej goraczki, zadzwonilem z awantura i powiedzialem ze jak nie
chca
pieniedzy ode mnie to brac nie musza ale żądam wypowiedzenia umowy
z ich winy a wiec automatycznie zwrotu kosztow. Rownoczesnie poinformowalem
ze dysponuje 2 ofertami: Dialogu i IPartners na podobne lacze i jesli
sytuacja nie wroci do normy, pozegnamy sie. Dodatkowo wyslalem oficjalne
pismo, gdzie pojechalem z Telepsami jak z przyslowiowa 'furą gnoju'.

Nie chca pieniedzy (3k zł), nie ma przymusu, Ipartners i dialog obiecaly ze
podlacza
za zlotowke i widocznie ten argument podzialal, bo dokonano specjalnych
usprawnien lacza i "nagle" wszystko sie poprawilo bez przechodzenia
na drozsza usluge ATM/FR.

Jakbys chcial wzor pisemka moge Ci wyslac na priva :)

--
s.