Re: Krotkie zaniki lacza w DSL1 - rozwiazanie.

Autor: Jacek Orlowski (Jacek_at_Orlowski.Com.SpamRemove)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 09:53:17 MET DST

"Arkagi" <Arkagi_at_wp.pl> wrote in message news:3EAD30BC.2090201_at_wp.pl...

> Niestety ale to nie jest rozwiązanie problemu z 1 Mb DSL. Niezależnie
> czy jest aliasing na wszystkie adresy czy nie, modem zaczyna robić
> przerwy po pewnym czasie od restartu (ok 10 -16 godzin).

istotnie problem z zawieszaniem sie lacznosci na DSLu wystepowal po
kilkunastu godzinach - u mnie np. po 30-40, ale po podniesieniu
wszystkich IP juz 10 dzien nie mam braku lacznosci w logach, dokladnie
od:

    2003-04-18 12:25

Lacze mam badane co minute - puszczam 3 pakiety na 3 IP - dns i proxy
TPSA oraz moj next-hop przy DSLu; w sumie 9 pakietow - jesli choc 1
z nich wroci lacze jest uznawane za dostepne - w przeciwnym wypadku
skrypt uznaje ze jest brak lacznosci;

Ale znajac TP moze byc tak ze pingi dzialaja a dostepu do uslug nie ma.

Pozdr!
jO.