Re: Krotkie zaniki lacza w DSL1 - rozwiazanie.

Autor: Arkagi (Arkagi_at_wp.pl)
Data: Tue 29 Apr 2003 - 18:31:06 MET DST

Niestety ale to nie jest rozwiązanie problemu z 1 Mb DSL. Niezależnie
czy jest aliasing na wszystkie adresy czy nie, modem zaczyna robić
przerwy po pewnym czasie od restartu (ok 10 -16 godzin). Pomaga na to
tylko ponowny restart. Co do InfoTepsy, to owszem wiedzą o problemie,
ale nic jeszcze na to nie poradzili.

Pozdrawiam
Arkady