Re: Krotkie zaniki lacza w DSL1 - rozwiazanie.

Autor: l_uka (WYWALTOglukas_at_Poczta.Fm)
Data: Wed 30 Apr 2003 - 09:53:25 MET DST

Użytkownik "Arkagi" <Arkagi_at_wp.pl> napisał w wiadomości
| Niestety ale to nie jest rozwiązanie problemu z 1 Mb DSL. Niezależnie
| czy jest aliasing na wszystkie adresy czy nie, modem zaczyna robić
| przerwy po pewnym czasie od restartu (ok 10 -16 godzin). Pomaga na to
| tylko ponowny restart. Co do InfoTepsy, to owszem wiedzą o problemie,
| ale nic jeszcze na to nie poradzili.

hmm, ale mowisz z doswiadczenia czy teoretyzujesz? bo u mnie dziala _caly
czas_ od conajmniej kilku dni. Wystarczy zdjac jeden alias i po herbacie -
zwis w ciagu 15 sek (zlbo i mniej).

Sadze ze TPsa nic nie poradzi, bo wina tkwi w speedtreamie i trzeba by mu
wgrac nowy soft - to chyba jest mozliwe przez tftp i moga to zrobic nawet
niedostrzegalnie dla klientow (nie liczac chwilowego zwisu ;o). No ale
taki soft to musi producent zrobic, a nie TPsa.

--
Luka
icq#161642044