Re: Jak tam ostatnio Futuro chodzi ?

exit <---" -->

Autor: --->exit <--- (josh11_at_wp.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 14:09:26 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
: :
: W tej chwili w Krakowie Crowley chodzi cudo, z Futuro są problemy.
: Podkreślam, że w tej chwili, bo nikt nie powiedział, że za miesiąc
: będzie odwrotnie, bo Futuro rozbuduje szkielet, a Crowley podepnie
: za dużo klientów.
: Tak biorąc średnią przypuszczam, że jakość jest dość podobna z delikatną
: przewagą Crowleya... ale to moje baardzo subiektywne zdanie.
:
:z tego co wiem Crowley juz rozbudowal szkielet albo jest wlasnie w trakcie.
Plusem Crowleya jest fakt iz nie podlaczaja byle kogo ( sieci osiedlowe) a
awarie tez nie zdazaja sie czesto........chyba,ze restaruja bazowki.( 1 min)
ale na cale szczescie uprzedzaja z tygodniowym wyprzedzeniem.Jakosc bardzo
dobra szczegolnie wyjscia w swiat.
pozdrawiam