Re: Jak tam ostatnio Futuro chodzi ?

Autor: Grzegorz Janoszka (Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 07:54:28 MET DST

On Wed, 16 Apr 2003 12:53:57 +0000 (UTC) I had a dream that silver fox <silver.fox_at_wp.pl> wrote:
>Postanowiłem wykorzystać okazję i włączyć się do tej dyskusji w nieco innym
>kontekście. Mianowicie w niedługim czasie muszę dokonać wyboru:
>Futuro bądż Crowley
>Co możecie mi doradzić

W tej chwili w Krakowie Crowley chodzi cudo, z Futuro są problemy.
Podkreślam, że w tej chwili, bo nikt nie powiedział, że za miesiąc
będzie odwrotnie, bo Futuro rozbuduje szkielet, a Crowley podepnie
za dużo klientów.
Tak biorąc średnią przypuszczam, że jakość jest dość podobna z delikatną
przewagą Crowleya... ale to moje baardzo subiektywne zdanie.

--
Grzegorz Janoszka			odpowiadając POPRAW adres