Re: TPSA i promocja "nowego cennika"

Autor: Wojciech Wielogorski (rdt_at_elend.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 14:10:55 MET DST


"Maciej Wyka" <bero_at_spam.elektron.com.pl> wrote in message
news:pan.2003.04.14.16.27.13.511191.2854_at_spam.elektron.com.pl...
> Witam
>
> Temat oferty przejścia z usługi POLPAK-T na usługę "Transmisja danych
> FrameRelay" jest już od dawna znany, jednak ostatnio akcja "promocyjna"
> staje sie coraz to bardziej beszczelna.
> Stary POLPAK-T nagle dostaje 600ms do routera brzegowego, usterka ta
> zgłaszana jest na 0800-120-810, zgłoszenie idzie do techników. Po 2
> godzinach miła pani oddzwania i proponuje przejście na "nowy cennik".
> W takiej sytuacji można tylko miłej pani odpowiedzieć że przejść
> możemy... ale na nowego providera.
ktos techniczny z TP SA mi to wytlumaczyl w ten sposob, ze jesli jest w
danym wezle dostawiany kolejny, lepszy/wydajniejszy router to przepinani sa
do niego klienci posiadajacy usluge FrameRelay, abonenci POLPAK-T kwasza sie
na starych maszynach.

pzdr
w



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:05:20 MET DST