Re: TPSA i promocja "nowego cennika"

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_NOSPAMkonta.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 07:54:39 MET DST

Witam,

> Na kazde zadupie?

Na wiekszosc :-)

> Pro-Futuro ma swoje wezly tylko w najwiekszych
> miastach. Nie wiem jak NASK, ale IPartners ma mozliwosci zestawienia
> laczy w wielu miejscach gdzie Futuro nie dochodzi...

Ale ja nie mowie o laczach Pro Futuro tylko TelEnergo.
Pro Futuro zapewnia zestawienie lacz na dobrym radiu (chyba 5Ghz) miedzy
Twoja siedziba, a najblizszym wezlem TelEnergo (u nas jest np przy zakladzie
energetycznym - tam sie swiatelka zbiegaja :)
Nie wiem czemu tak sie skumali, to w koncu konkurencja :-)
10Mbit z load balancingiem, BGP puszczone po takim radiu to 20 tys brutto
/ miesiac. Przy czym jakas 1/4 tej oplaty to oplata dla Pro Futuro za
dzierzawke
sprzetu radiowego. Im wiecej MBit tym jednostkowo wychodzi taniej.

Mirek - nie wiem jakim cudem piec lat temu TelEnergo Ci takie lacze
oferowalo
skoro _na powaznie_ zajeli sie laczami moze z ledwo dwa lata temu ;)
Vide niedawny post co do listy LIRow:
http://www.ripe.net/ripencc/mem-services/general/allocs4.html :
pl.telenergo (TEL-ENERGO S.A.)
20020805 81.15.128/17 ALLOCATED PA
20010605 213.172.160/19 ALLOCATED PA
Jak widac w czerwcu 2001 zostali dopiero LIRem i byly to pewnie
przygotowania do startu w tym biznesie :)
pozdr.

--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006