Re: Stałe IP w neo??

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_metalab.uncSP.AMedu)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 00:55:17 MET DST

--->[Quoting Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>:]

> Ale poki co nie ma dla zwyklego uzytkownika alternatywy ze
> stalym IP - a to bywa niekturym mocno przydatne, chocby
> wejscie do wewnetrznej sieci firmy - przeciez zaden admin
> nie zrobi w firewallu przejscia dla polowy dzielnicy!

Jeśli ten admin wierzy, że routery tepsy są tak dobrze
pilnowane, iż potencjalny haker nie może podmienić numeru, to
należy wątpić czy admin rzeczywiście jest inteligentny i
zastanowić się, na ile bezpieczna jest "wewnętrzna sieć
firmy". Żeby nie pozostawić cienia wątpliwości, ze swej
strony polecam jednak (najlepiej darmowe ze źródłem) metody
kryptograficznej identyfikacji firewalla.

cheers - Sergiusz

--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info