Re: Stałe IP w neo??

Autor: Leszek (rewt_at_f2virt.onet.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 12:49:59 MET DST

In article <0lck9v0pc1736seclf61bij48jrcjr36oa_at_4ax.com>,
kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl says...

> Mialem na mysli "przejmowanie" sie ze strony operatora, w tym
> przypadku TPSA. Znam przypadki, w ktorych pracownicy TPSA doradzali
> SDI a potem takze i NEO jako idealne na domowy serwer do sasiedzkiego
> lanu. Dlatego pozwolilem sobie na sugestie, ze zakaz podzialu uslugi
> jest tylko martwym zapisem w regulaminie. Druga sprawa to prawny
> status takiego zakazu. W zasadzie nie ma (prawnych) mozliwosci
> udowodnic komus, ze "podudostepnia" Neostrade po za swoj lokal ;)
> A czemu Ty masz DSL-a? Nie mam pojecia ;)
>
> januszek

Jest cos takiego jak zasady. Fakt, ze pojecie zanika w naszym
spoleczenstwie, ale jest. Jesli jednak twierdzisz, ze "nie ma (prawnych)
mozliwosci udowodnic komus, ze "podudostepnia" Neostrade po za swoj
lokal " to pewnie i tak nie wiesz o czym mowie.

Leszek

--
http://www.google.com
Search before you ask.