Re: Stałe IP w neo??

Autor: Sergiusz Pawlowicz (ser_at_metalab.uncSP.eAMdu)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 10:31:26 MET DST

--->[Quoting januszek <kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl>:]

> status takiego zakazu. W zasadzie nie ma (prawnych)
> mozliwosci udowodnic komus, ze "podudostepnia" Neostrade po
> za swoj lokal ;)

Ja też nie widzę takich możliwości, powiedzmy nawet że nasz
niezadowolony klient zaniósł w ramach "zemsty" kopię umowy
z nami do telekomunikacji polskiej - ale przecież możemy
powiedzieć, że sieć dla tego kolesia mamy z firmy XYZ, a nie z
neostrady, przecież tepsa nie ma prawa nam tej potencjalnej
umowy oglądać!

Podsumowując: zapis w umowie jest jedynie straszakiem na
frajerów, a że frajerów są setki tysięcy [1], to się
znakomicie sprawdza, zatem nibyzapis spełnia swe założenia.

> A czemu Ty masz DSL-a? Nie mam pojecia ;)

Ja też nie czaję czemu ludzie dobrowolnie wydają trzy razy
więcej kasy za to samo - ale frajerów na świecie nie
brakuje[1]

Sergiusz

[1] Wczoraj dzwoniła do mnie mama, że w jej bloku w
Katowicach, a jest to gigantyczny mrówkowiec, w związku
z zakładaniem sieci osiedlowej INTERNET, kolesie chodzą i
mówią, że internet nie będzie działał, jeśli nie ma bolca
"zerowania". Zatem za jedyne 20PLN wymieniają gniazdko zwykłe
na takie z "uziemieniem". Mama, chociaż humanistka, jedyna
wśród sąsiadów nie wypłukała się z tej kasy.

--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info