Re: Jakie sa realne transfery w tele2 ?

Autor: k0SSak (69marcin_at_interia.pl)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 21:46:13 MET DST

> No po prostu super! Niekiedy nawet więcej niż CIR. Dam ci radę - zmień
sobie
> łącze na tepsę, jeśli możesz, to zobaczysz co znaczy stałe łącze do
> internetu. W tepsie CIR=0 i jeszcze nie miałem dnia kiedy prędkość byłą
> poniżej 400 kbit/s. U tych fajansiarzy miewałem ping do ich DNS na
poziomie
> 4 tys. ms (4 sekundy). Największy obciach to to, że strona www.Tele2.pl
> ładowała mi się szybciej przez InternetDSL od TP SA niż przez "512" od
> Tele2.
> [...]
Drogi kolego,

Najwyrazniej niezrozumielismy sie. Ja mowie nie o laczu za 249 zl, tylko o
tym CIR=MIR 256 kbit/s za 749 zl. Nie musisz mnie przekonywac ze tele2 to
shit bo jak dzwonie na ich partyline to ledwo co ktory dupe ruszy zeby
odebrac nie mowiac juz o tym zeby sie szanowna ekipa serwisowa pofatygowala
przyjechac do bloku. Lacze o ktorym mowie jest dedykowane dla firm i
zapewniam cie ze tele2 za to nie przysoli kary, bo jak wyzej wspomnialem
czasami goszcze serwis w bloku i oni sa glupi ale nie na tyle zeby sie nie
skapnac ze lacze jest dzielone na mieszkancow. Mowie ze predkosci sa ok bo
na tym drucie siedzi 12 uzytkownikow a transfery dochodza do 30 kb/s (jak
nikogo nie ma).

Pozdro!!!
MK