Re: TPSA - Czy

Autor: User Vatazhka (vatazhka.mail.ru_at_localhost.localdomain)
Data: Fri 04 Apr 2003 - 21:46:01 MET DST

Alien wrote:
> Czy ktos wie w jaki sposob zmusic TPSA do usunięcia awarii ? Faksy do
> BOK i dyrekcji nic nie dają, wykupiłem CIR itd itp i dalej mam 80 %
> strat na łączu (straty do routera brzegowego). Informacja w TP
> ciagle odpowiada ze odzwoni jak tylko sie cos dowie w tej sprawie
> (oczywiscie nie odzwania). Hasła typu "bedziemy musieli zerwac umowe"
> na TP nie robią zdaje się wiekszego wrażenia. . Mieszkam w takim
> miejscu, że nie bardzo moge zmienic operatora bez zbyt wielkich
> kombinacji. Problemy dotycża Polpaka, ktory zdaje się jest kierowany
> [...]

Jeżeli wiedzą, że są mają monopol na danym terenie, to co będą sobie
głowę zawracać jednym klientem (i tak do nich wróci...). W tepsie jest
burdel (śladowy przepływ informacji, rzadziej niekompetencja),
doświadczyłem tego wielokrotnie przy różnych okazjach. Jeżeli trafia się
okazja, z ulgą rezygnuję z ich usług, problemem jest zwykle znalezienie
innej firmy oferującej podobną usługę.