Re: Jakie sa realne transfery w tele2 ?

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_gazeta.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 08:27:12 MET DST

> Nie no bo to łącze za 250 zl to jest kaszana niesamowita. AIR2NET z CIRem
> jest w porzadku bo niekiedy nawet jest wiecej niz CIR. Mam to w bloku i
> dziala OK.

No po prostu super! Niekiedy nawet więcej niż CIR. Dam ci radę - zmień sobie
łącze na tepsę, jeśli możesz, to zobaczysz co znaczy stałe łącze do
internetu. W tepsie CIR=0 i jeszcze nie miałem dnia kiedy prędkość byłą
poniżej 400 kbit/s. U tych fajansiarzy miewałem ping do ich DNS na poziomie
4 tys. ms (4 sekundy). Największy obciach to to, że strona www.Tele2.pl
ładowała mi się szybciej przez InternetDSL od TP SA niż przez "512" od
Tele2.
A poza tym, jak szanowna firma dowie się, ze rozdzielasz łącze w bloku to ci
postawią warunek - albo każdy user płaci według ich stawek, albo zwijają
radio. Ja tak miałem. Zaproponowali 120 miesięcznie (my płaciliśmy 80), albo
do widzenia.
Zdradzę ci pewien sekret - prędkość powyżej CIR to żaden luksus - to się
naprawdę często zdarza u normalnych prowiderów.
I na koniec proste pytanie sprawdzające. Ile razy osiągnąłeś w tym miesiącu
MIR? Albo 90% MIR?