TPSA - Czy

Autor: Alien (pc-service_at_kg.net.pl)
Data: Thu 03 Apr 2003 - 17:42:23 MET DST

Czesc

Czy ktos wie w jaki sposob zmusic TPSA do usunięcia awarii ?
Faksy do BOK i dyrekcji nic nie dają, wykupiłem CIR itd itp i dalej mam 80 %
strat na łączu (straty do routera brzegowego). Informacja w TP ciagle
odpowiada ze odzwoni jak tylko sie cos dowie w tej sprawie (oczywiscie nie
odzwania). Hasła typu "bedziemy musieli zerwac umowe" na TP nie robią zdaje
się wiekszego wrażenia. . Mieszkam w takim miejscu, że nie bardzo moge
zmienic operatora bez zbyt wielkich kombinacji. Problemy dotycża Polpaka,
ktory zdaje się jest kierowany dla klientów o wyzszych wymaganiach, a
tymczasem zachowuje się jak modem. Po 2 tygodniach walki z tą instytucją
dochodze do wniosku, że ta cała firma to jeden wielki burdel.
Przepraszam.za określenie ale tego się inaczej nie da opisać.

Pozdrawiam
Michał

P.S. Dziekuje wszystkim za pomoc i odpowiedzi na moj 1 post.