Re: wykrakalem?

Autor: wer (wer_at_wer.pl)
Data: Mon 10 Feb 2003 - 17:43:15 MET

Piotr 'VaGla' Waglowski wrote:

> Tylko ze takie zastrzezenie nie ma znaczenia. Jesli WP swoim dzialaniem lub
> _zaniechaniem_ naruszy normy prawne - moze poniesc (teoretycznie - bo
> jeszcze wszystko zalezy co sad powie) konsekwencje prawne. Niezaleznie czy
> bedzie miala taki zapis w regulaminie czy nie bedzie. Narazie ustawa jest
> wazniejsza w Polsce niz jakikolwiek regulamin. A regulamin moze czasem
> precyzowac postanowienia np. umow miedzy stronami...
> v.

Nie jestem prawnikiem, ale wezmy taki przyklad:

Stoi sobie tablica ogloszeniowa, na ktorej kazdy moze umiescic
ogloszenie. Np tablica na osiedlu, w szkole, na uczelni, na tej tablicy
ktos umieszcza kartke z ogloszeniem falszywym. Czy mozna za to pociagnac
do odpowiedzialnosci wystawiajacego tablice?

wer