Re: 80.50.250.14 (13) blad czy zamierzone ?

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 23:39:00 MET

<Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO> wrote:

> Ale to chyba nie prowadzi do niczego ja nie potrafie przekonac Ciebie,
> Ty nie przedstawile argumwntow ktore przekonuja mnie ze petla to zerowy
> koszt dla routera. wiec EOT ?

No bo wcale niezerowy. Czasami bardzo uciazliwy i dla routera
i dla ostatniego lacza (przy floodach to masakra).

Nie ma co kruszyc kopii tylko wroutowac na access-serwerze calosciowo
przyznana na urzadzenie pule adresowa do interfejsu Null0 czy bh0
(blackhole)
czy jak go tam zwal. Wtedy nie zadziala default tylko to co uwali pakiet
bez badania ttl-a.

 P/