Re: jaki provider w krakowie?

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 19:02:06 MET

On Sat, 8 Feb 2003 21:11:30 +0000 (UTC), "Marcin Kuczera"
<mkuczera_at_nowiny.net> wrote:

>aktualny zanim
>
>7000zl netto za lacze z prawem do odstepowania + ostatnia mila...
>jednak troche za drogo
>a co ciekawe, przy laczu bez prawa do odstepowania IPartners nie ma nic
>przeciwko postawieniu serwera proxy i udostepnianiu lacza taka droga.

Bo IPartners kieruje sie logika i troska o wlasny interes - kto tak nie
robi nie wie ze sam sobie szkodzi.
Wyobrazmy sobie ze w sklepie przy zakupie 100 jajek zada sie od nas
oswiadczenia ze nie odstapimy ich innym osobom !!!
Hurtownik mowi - a biez Pan 1000 po nizszej cenie - sprzea pan sasiadom i
bedzie mial jaja dla siebie za darmo.
TPSA sama nie jest zdolna do oferowania sieci blokowych dla kilkunastu
lub kilkudziesiecu osob - jest hurtownikiem. Powinna byc zainteresowana
by detalisci zbierali te kilkadziesiat osob bo wtedy sprzeda im lacze
1 Mbit lub nawet 2 Mbit - malo osob w Polsce (i na swiecie) stac na taki
zakup dla siebie samego dla przyjemnosci.
Ale oni sa kretynskim hurtownikiem i mowia - sprzedamy panu 1000 jajek
jak Pan oswiadczy,ze nikomu ich nie odsprzeda - czysta komunistyczna
abstrakcja.
Bylem raz w miejscowym BOK - myslalem ze pracuje tam 1..2 moze 3
osoby - a tam kilkanascie GB (Glupich Bab) nie majacych pojecia o
sprawach ktorymi sie zajmuja.
W TPSA (telefony) nic nie mozna zalatwic na telefon - z kazda najglupsza
sprawa trzeba do nich przyczlapac.
Mozna przez telefon zamowic polaczenie z Hawajami - GB sie rozlaczy,
zadzowni by sprawdzic czy jestem tym za kogo sie podaje i polaczy
z tymi Hawajami. Ale nie mozna zamowic billingu za ostatni miesiac lub
zablokowac numerow 0-700 lub zalatwic podobnych drobnych spraw.
Oszalamiajace kretynstwo.

P.S. Slownik trudniejszych terminow :
Inwektywy - slowa powszechnie uwazane za obrazliwe.
Gdy dotycza TSA staja sie tylko slowami prawdziwymi.