Internet na wsi

Autor: rutekp (rutekp_at_moja-poczta.com.pl)
Data: Sun 09 Feb 2003 - 16:16:52 MET

Witam

    Mieszkam na wsi 20km od Torunia i zastanawiam sie kiedy tutaj na dorbe
dotrze internet. Na razie poza standardowym dial-up'em telekomunikacji nie
ma innych rozwiazan. Juz chyba jakies 1,5 roku temu dowiadywalem sie w TPSA
kiedy bedzie mozliwosc zalozenia SDi na wsiach to powiedzieli ze na poczatku
2002 roku, ostatnio bylem w BOK'u to powiedzieli ze narazie nie planuja
zalaozyc pulki dostepowej w mojej wsi. Jestem ciekaw gdzie te wszystkie
terminale HiS'a ida skoro w czesci miast juz nie mozna zakladac SDi a na
wsiach jeszcze nie mozna zakladac SDi. Z pewnego zrodla dowiedzialem sie ze
Erricson specjalnie otworzyl jakis maly oddzial w polsce produkujace
terminale bo TPSA tak duzo od nich tego brala.

Moze ktos wie ilu potrzeba chetnych na SDI zeby TPSA laskawie ruszyla dup. i
zalozyla pulke dostepowa w centrali?
Z tego co wiem centrala jest bardzo dobra i z integreacja nie powinno byc
problemow.

Ktos wie cos wiecej o radiowym dostepie do Internetu czy jest to juz
zakladane, ewentualnie gdzie??
Moze ktos cos wie o jakim baaaardzo tanim GPRS'ie albo zryczaltowanym??

Pawel R.