Re: Netia vs. LubMAN

Autor: Przemyslaw Frasunek (venglin-usenet_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 22:10:41 MET

"Maciek" <mn_at_z.pl> napisał(a):

> Jak wogóle chodzi ta NETIA w wersji 1Mbit BDI Standard??? Czy transfer 1Mbit
> to max. i nie idzie więcej???

Przeciez to chyba logiczne.

Jesli chodzi o moje odczucia dotyczace Netii, to:

- nie wiem ile kupuja od TPNETu, ale styk dziala calkiem sensownie i
  jest zrobiony po ATMie, w przeciwienstwie do LubMANowego
- Telia za granice rowniez nie jest zapchana
- z krajowych peeringow maja tylko wlasne punkty styku z MANami
  (osobno, nie z calym POL34), a takze wymieniaja sie ruchem w WIXie

Testowalem i nie mam zadnych zastrzezen, w tej chwili BDI Pro 2 Mbit
dziala bardzo dobrze.

Z LubMANem jest pewien maly klopot, do Spritlinka maja tylko niecale
40 Mbit/s, natomiast do TPNETu -- 8 Mbit/s, w dodatku po
FR. Podejrzewam, ze nawet po przejsciu na nowe abonamenty sprzedane
zostanie znacznie wiecej pasma.

--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
* Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *