Re: 80.50.250.14 (13) blad czy zamierzone ?

Autor: tm (easp_at_poczta.fm)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 22:12:02 MET

"Adam Kułagowski" <fidor_at_hoga.pl> wrote in message
> Wydaje mi sie ze nikt tego tematu nie poruszyl jeszcze a jest on raczej
> warty uwagi. Otoz w usludze (wg technika) Neostrada sa dwa kluoczwe
> routery: 80.50.250.14 i 80.50.250.13. Zachecam do zapuszczenia

[...]

Poruszalem kiedys ten temat (ponad rok temu, w wakacje 2002). Akurat
dotyczylo to SDI. Wtedy (i z tego co piszesz, jest tak do teraz) ping na IP
SDI powodowal wlasnie taki efekt, gdy abonent nie mial wlaczonego terminala
(czy gdy poprostu nie byl polaczony z internetem). Skoro wiec ta sytuacja ma
miejsce od tak dlugiego czasu (minimum) , mozna byc pewnym, ze jest to
zamierzone. A jak to wplywa na wydajnosc tych urzadzen nie potrafie
powiedziec - niech zrobia to ludzie obeznani ze sprawami 'sieciowymi'. Ale
nawet mi, niewtajemniczonemu, cos mowi, ze raczej routery sie od tego
przemeczaja i ze chyba lepiej byloby, zeby w w/w przypadku dawaly odpowiedz
"request timed out" :). Ale TP ma jak widac inne zdanie.

tom