Re: Netia vs. LubMAN

Autor: Maciek (mn_at_z.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 23:07:10 MET

Ok, dzięki bardzo...
Ale właśnie niewiadomo jak to będzie z tym LubMAN'em na nowych abonamentach.
W tej chwili jestem na starym to działa beznadziejnie, pingi do wp.pl w tej
chwili na 12 pakietów 2 utracone min=27ms avg=73ms max=240ms transfer z
mp3.wp.pl ok. 20/25kbajt na nieobciążonym łączu. Pingi do onetu na 12
pakietów 3 stracone min=17ms avg=71ms max=190ms....No i się można nieźle
wkurzyć:(((
Jak myślicie Ta NETIA poradzi sobie na ok. 40 osob.
A i co trzeba zrobić bo w regulaminie u nich jest, że nie można udostepniać
osobom trzecim??? Na stowarzyszenie zwykłe może być?