Re: DMCA w Polsce?

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 31 Jan 2003 - 22:41:32 MET

Marek Moskal <moskit_at_irc.p-l> wrote:
> Beeth na pewno poradzi ci cos ciekawego :)

A czemuż ja? Ich żądanie wygląda na zasadne, moją specjalizacją (do której
nawiązujesz, jak mniemam) są bezzasadne roszczenia dot. IRC. ;)

> ..i tu sie zaczyna dyskusja - jezeli nie sciagneli pliku, to skad moga
> wiedziec, co sie kryje pod tym tytulem? Moze ten twoj uzytkownik to byla
> policyjna prowokacja ;)
> Gorzej jezeli sciagneli.

Statystyka twierdzi, że to nie była prowokacja. :)

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)