Re: DMCA w Polsce?

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl)
Data: Fri 31 Jan 2003 - 00:01:39 MET

"Przemyslaw Frasunek" <venglin-usenet_at_freebsd.lublin.pl> napisal w
wiadomosci news:8665s6iy0r.fsf_at_lagoon.freebsd.lublin.pl...
> Witajcie. Jeden z moich znajomych, prowadzacych firme, swiadczaca
> "blokowy" dostep do Internetu, dostal dzisiaj ciekawego maila od firmy
> MediaForce, powolujacej sie na DMCA.
>
> W skrocie: chodzi o fakt nielegalnego udostepniania materialow
> chronionych prawem autorskim (w tym wypadku chodzi o film) przez sieci
> peer-to-peer. MediaForce podaje rzekome IP uzytkownika, ktory dopuscil
> sie wykroczenia - problem w tym, ze wszyscy uzytkownicy sa "schowani"
> za NATem.
>
> Ciekaw jestem, jak taka sytuacja ma sie do polskiego prawa i jakie sa
> [...]

Zajebiscie. Teraz wystarczy zeby wlasciciel praw zwrocil sie
do amerykanskiego sadu o wydanie nakazu amerykanskim
operatorom sieci szkieletowych zablokowania dostepu do tego IP
w celu zapobiezenia eskalacji przestepstwa na terenie USA.

A jak taki UUnet + Genuity + Level3 + pare innych wpisze
to do Null0 to bedzie placz i zgrzytanie zebow...

P/