Re: dla osob z limitowaniem polaczen na DSLu

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 31 Jan 2003 - 22:41:39 MET

Marcin Wolcendorf wrote:

> Czy jesteś pewny tego '! --limit'??? Bo przy próbie zapisania i
> odtworzenia iptables czy jest '!' czy nie, zapisywane jest to samo...

Wydaje mi sie ze tak, ten ! powinien byc w tym miejscu (za --limit a
przed jednostka nie dziala, z reszyta ten zapis wydaje mi sie
logiczniejszy). Z reszta moze to jakis problem z iptables i zapisywaniem
ustawien - ja uzywam i tak skryptu startowego za kazdym razem i nic nie
odtwarzam. Natomiast teraz widze inny bug ;) mianowicie nie powinny byc
tego "-t mangle" ;)

PS. To nie jest rozwiazanie, a raczej idea rozwiazania. Nie musi dzialc,
chodz mi dziala _znakomicie_.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl