Re: dsl gdynia

Autor: Gilder (gilder_at_interia.pl)
Data: Thu 30 Jan 2003 - 18:38:31 MET

> Lacze asymetryczne to takie w ktorym w jedna
> ze stron mozesz przesylac dane z wieksza szybkoscia niz w druga, np
sciagac
> do siebie z predkoscia 1Mbps, a wysylac od siebie z predkoscia 256kbps.
> Oczywiscie zamiennie, nie da sie jednoczesnie osiagnac obydwu tych
wartosci.

hmm, moglbys powiedziec cos wiecej na ten temat, tzn dlaczego nie da sie w
obie strony wyciągnąć na maksa ???
W koncu TPsa pisze ze sprzedaje 1024/256 (down/up).
Nie jestem do konca pewien, ale wydaje mi sie że powinno to isc w jedną i w
drugą stronę z maksymalną możliwą prędkością. W końcu ADSL ma osobne pasma
dla Up- i dla Downloadu.
No chyba że Tpsa to tak skonfigurowala zeby oszukiwać ludzi ??