Re: dsl gdynia

Autor: Mrooveq (mrooveq_at_mrooveq.eu.org)
Data: Thu 30 Jan 2003 - 13:34:25 MET

In article <27211-1043871150_at_as1-41.starogard.dialup.inetia.pl>,
  "Paweł Gruszecki" wrote:
> Kolejne pytanie to czy łącze asymetryczne z polpaku nadaje się do internetu
To zalezy czy do sciagania, czy do udostepniania

> A w ogole jak jest róznica między symetrycznym a asymetrycznym, wiem tylko
> że symetryczne jest to łącze stałe a asymetryczne idzie po kablu
> telefonicznym
SDI jest symetryczne i tez chodzi na kablu telefonicznym.
Lacze symetryczne to takie w ktorym maksymalna predkosc transmisji jest taka
sama w jedna jak i w druga strone, czyli np mozesz sciagac z predkoscia 1Mbps
lub wysylac z predkoscia 1Mbps. Lacze asymetryczne to takie w ktorym w jedna
ze stron mozesz przesylac dane z wieksza szybkoscia niz w druga, np sciagac
do siebie z predkoscia 1Mbps, a wysylac od siebie z predkoscia 256kbps.
Oczywiscie zamiennie, nie da sie jednoczesnie osiagnac obydwu tych wartosci.

--
  __  _   / Adam Frankowski
 (__)(_)()   mrooveq_at_IRCnet