Re: dsl gdynia

Autor: Grzegorz Janoszka (Grzegorz.Janoszka_at_pro.onet.pl-----USUN-TO)
Data: Thu 30 Jan 2003 - 13:34:12 MET

On Thu, 30 Jan 2003 08:34:54 +0000 (UTC) I had a dream that "Paweł Gruszecki" <gruszecki_at_skrzynka.pl> wrote:
>Jak chodzi dsl 1 Mbit w gdyni, domyslam sie że di 1 Mbita raczej nie
>dochodzi ale chodzi o to z jaką średnią prędkościa działa i jak z
>awaryjnością?

Z reguły DSL 1Mbps chodzi na 110kB/s

>Czy bedzie działało to jako łącze dla paru uzytkowników czy za słabe są
>dsle.

No zależy. Jeśli chodzi o _standardowych użytkowników, to na DLS 1Mbps
możesz ich dać około 30.

>Kolejne pytanie to czy łącze asymetryczne z polpaku nadaje się do internetu
>a jeśli tak to jak chodzi.

A czemu ma się nie nadawać? Po coś to łącze przecież jest.

>A w ogole jak jest róznica między symetrycznym a asymetrycznym, wiem tylko
>że symetryczne jest to łącze stałe a asymetryczne idzie po kablu
>telefonicznym

A co ma plemnik do wiatraka?
Symetryczne ma taki sam download jak i upload (prędkość w obu kierunkach jest
taka sama), a niesymetryczne ma większy download (ściąganie) niż upload
(wysyłanie). Kable nie mają nic do tego. Widziałem niesymetrycznego ATM
na światłowodzie np.

--
Grzegorz Janoszka
 www.consulta.pl		odpowiadając POPRAW adres