Re: iDSL przyciety z 1 na 0,5 Mbps

Autor: Crass (crass_at_box43.pl)
Data: Thu 30 Jan 2003 - 13:34:42 MET

mialem dokaldnie ten sam problem tyle ze z adsl
zamiast 512 .rowne 128
dzwonienie do BOK'u nic dalo,slyszalem dokladnie ta sama odpowiedz ze 512 to
max a nie cir,ze wszystko jest w porzadeczku,nawet nie raczyli mnie wysuchac
smigajac po grupach znalazelm posta "masz problem z neo,zagadaj na gg"
zagadalem,sprawe przedstawilem,
za 2 dni moj problem zostal rozwiazany :) mam 512 :)
a caly tpsowy BOK mam z TYLU ! wiekszy by byl z nich pozytek gdyby ....e
niewazne

pozdro