Re: Neostrada i wymiana routerow

Autor: MSZ (devnull_at_pmp.com.pl)
Data: Tue 28 Jan 2003 - 22:13:37 MET

Dnia 2003-01-27 15:43, Użytkownik Przemyslaw Frasunek napisał:

> A wczesniej tak bylo? Bo ja nie zauwazylem, przynajmniej nie u mnie.

Nie wiem jak w Lublinie, ale mnie się kiedyś regularnie co 24 godziny
zrywało PPP i pozwalało zalogować się ponowanie po 5-10 sekundach. O ile nie
leżał akurat ich serwer autoryzacji...

BTW, na moje oko on nie tyle padał kompletnie co się przeciążał i za wolno
odpowiadał. Pod Linuxem pppd+rs-pppoe dłużej czeka na odpowiedź i czasami
się logowało, po przebootowaniu do windozy znów kicha, Linux - działa...

--
M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl
Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better