Re: Neostrada i wymiana routerow

Autor: Przemyslaw Frasunek (venglin-usenet_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Wed 29 Jan 2003 - 12:53:35 MET

MSZ <devnull_at_pmp.com.pl> napisał(a):

> Nie wiem jak w Lublinie, ale mnie się kiedyś regularnie co 24

Mieszkam w Wawie :)

> zrywało PPP i pozwalało zalogować się ponowanie po 5-10 sekundach. O
> ile nie leżał akurat ich serwer autoryzacji...

U mnie to sie zdarzylo maksimum ze dwa razy. Przez wiekszosc awarii,
routing sie konczyl na trzecim hopie. Dwa pierwsze routery neostradowe
i inne neostrady byly osiagalne.

> BTW, na moje oko on nie tyle padał kompletnie co się przeciążał i za
> wolno odpowiadał. Pod Linuxem pppd+rs-pppoe dłużej czeka na odpowiedź
> i czasami się logowało, po przebootowaniu do windozy znów kicha, Linux
> - działa...

A, to wyjasnia czemu nie zauwazylem problemow z autoryzacja u siebie...

--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
* Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *