Re: Neostrada+ - Kraków

Autor: Tomasz Nidecki (Nidas) (nidas_at_earth.pl)
Data: Fri 24 Jan 2003 - 21:28:05 MET

Użytkownik "Zbigniew Sikora" <zs_at_hor.net.pl> napisał w wiadomości
> Nie przemawia do mnie ta logika w kontekście sensu mojego posta, ale
dzięki
> za konstruktywną krytykę :-P
> Więc rozwinę sens mojej wypowiedzi - dla mnie oczywisty:
> piszę na pl.internet.polip, więc traktuję moją wypowiedź jako dotyczącą
> problemów polskiego Internetu, a nie problemów Tomasza Nideckiego. Prawda
> jest taka, że istnieje powszechna świadomość poziomu usług swiadczonych
> przez TP SA, a mimo tej powszechnej świadomości spora rzesza ludzi
decyduje
> [...]

Pewnie sadzisz ze naleze do grona wielkich przeciwnikow TPSA ale tak wcale
nie jest. Firma to firma.
Bylem kiedys abonentem uslugi SDI i bylem z niej bardzo zadowolony. Niestety
iDSL bardzo mnie rozczarowal,
dlatego chetnie dziele sie spostrzezeniami na ten temat z innymi
internautami i nie widze w narzekaniu niczego zlego.
Gdyby ludzie nie narzekali to internet w Polsce nie ewoluowal by a takiej
sytuacji chyba nikt by nie chcial.

Reasumujac: Narzekajmy ile wlezie, przynajmniej bedzie o czym podyskutowac
bo z tego co widze, czasy swietnosci tej grupy minely.

Pozdrawiam

--
Tomasz Nidecki (Nidas)
http://www.earth.pl