Re: Neostrada+ - Kraków

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Fri 24 Jan 2003 - 14:10:38 MET

Użytkownik "Tomasz Nidecki (Nidas)" <nidas_at_earth.pl> napisał w wiadomości

> Glupio gadasz. Przeciez jesli nie korzystal bym z uslug TPSA to nie mogl
bym
> narzekac na ta firme, to chyba logiczne.

Nie przemawia do mnie ta logika w kontekście sensu mojego posta, ale dzięki
za konstruktywną krytykę :-P
Więc rozwinę sens mojej wypowiedzi - dla mnie oczywisty:
piszę na pl.internet.polip, więc traktuję moją wypowiedź jako dotyczącą
problemów polskiego Internetu, a nie problemów Tomasza Nideckiego. Prawda
jest taka, że istnieje powszechna świadomość poziomu usług swiadczonych
przez TP SA, a mimo tej powszechnej świadomości spora rzesza ludzi decyduje
się zostać klientem tej firmy (mając alternatywę), aby potem wylewać swoje
frustracje na forum publicznym. Jeśli uważasz, że "pozostaje tylko
cierpliwie czekać" to ja się z taką propozycją nie zgadzam, bo ona nie
prowadzi do niczego. Jedyną skuteczną metodą jest 'głosowanie portfelem '.

Z#