Re: Neostrada+ - Kraków

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Mon 27 Jan 2003 - 15:43:05 MET

Użytkownik "Tomasz Nidecki (Nidas)" <nidas_at_earth.pl> napisał w wiadomości

> Pewnie sadzisz ze naleze do grona wielkich przeciwnikow TPSA ale tak wcale
> nie jest. Firma to firma.
> Bylem kiedys abonentem uslugi SDI i bylem z niej bardzo zadowolony.
Niestety
> iDSL bardzo mnie rozczarowal,
> dlatego chetnie dziele sie spostrzezeniami na ten temat z innymi
> internautami i nie widze w narzekaniu niczego zlego.
> Gdyby ludzie nie narzekali to internet w Polsce nie ewoluowal by a takiej
> sytuacji chyba nikt by nie chcial.

Chyba się kompletnie niezrozumieliśmy. Mnie chodzi właśnie o to, że NALEŻY
narzekać, jeśli są ku temu powody. A Tepsa ich nie szczędzi - zarówno swoim
klientom (bez względy na wielkość) jak i operatorom, z którymi powinna
współpracować. Za to Ty napisałeś o 'cierpliwym oczekiwaniu na zmiany'. Jak
myślisz jaki wniosek mogłem z tego wysnuć ? ;-)

> Reasumujac: Narzekajmy ile wlezie, przynajmniej bedzie o czym podyskutowac
> bo z tego co widze, czasy swietnosci tej grupy minely.

Minęły, niestety. Ale wynika to właśnie z charakteru dyskusji, które albo są
niemrawe, albo przeradzają się w awantury.
Mam nadzieję, że to nie moja wina ;-)

Z#