Re: Długie nazwy domen?

Autor: artur_at__il.pw.edu.pl
Data: Fri 24 Jan 2003 - 09:25:45 MET

>Natomiast zasadna jest inna uwaga Macieja:
>piloty-zdalnego-sterowania-oryginalne-zamienne-i-uniwersalne.com.pl posiada
>rekord A w DNS, czyli
>piloty-zdalnego-sterowania-oryginalne-zamienne-i-uniwersalne *jest* nazwą
>hosta[1] (o IP 66.70.89.177), a taka nazwa hosta z RFC 1178 jest istotnie
>sprzeczna - choćby z pierwszym z zacytowanych przeze mnie powyżej fragmentów.

Zaswitalo mi cos jeszcze - tak wyglada plik strefy dla domeny x.pl, w
ktorej x.pl ma adres 1 i y.x.pl ma adres 2:

@ IN SOA ....

      IN A 1
y IN A 2

po rozwinieciu dostajemy

[pominiete nic i pominieta kropka po nic]x.pl IN A 1
y.x.pl IN A 2

wnioski z horyzontem rfc1178:
uwaga Macka nie jest zasadna gdyz w tym wypadku nazwa hosta w mysl rfc1178
jest nic i ma dlugosc zero znakow, a 0<8, nic nie jest fqdn.